------------------ Сьогодні вивчаємо --------------------
Інфографіка та мультимедіа
- працюємо з підручником ст.170-175
- переглянемо навчальне відео №1
- переглянемо навчальне відео №2
-----------------------------------------------------------------------
Моделі як обєкт дослідження
- виконаємо тест (дізнайся код доступу)
- працюємо з підручником ст.164-169
- переглянемо навчальне відео
- виконаємо On-line вправу
Обєкти та їх класифікація
- працюємо з підручником ст.160-163
- переглянемо навчальне відео
- виконаємо On-line вправу
Інформаційні процеси
Інфографіка та мультимедіа
- працюємо з підручником ст.170-175
- переглянемо навчальне відео №1
- переглянемо навчальне відео №2
-----------------------------------------------------------------------
Моделі як обєкт дослідження
- виконаємо тест (дізнайся код доступу)
- працюємо з підручником ст.164-169
- переглянемо навчальне відео
- виконаємо On-line вправу
Обєкти та їх класифікація
- працюємо з підручником ст.160-163
- переглянемо навчальне відео
- виконаємо On-line вправу
Інформаційні процеси
- працюємо з підручником ст.157-159
- переглянемо навчальне відео
- виконаємо On-line вправу
- переглянемо навчальне відео
- виконаємо On-line вправу
Інформація , дані , повідомлення
- працюємо з підручником ст.151-157
- переглянемо навчальне відео
- виконаємо On-line вправу
Тема №5 Інформаційна мозаїка
- працюємо з підручником ст.151-157
- переглянемо навчальне відео
- виконаємо On-line вправу
Тема №5 Інформаційна мозаїка
Ігри в середовищі Scratch
- працюємо з підручником ст.145-146
- реалізуємо сценарій гри з підручника
- переглянемо навчальне відео
(для тих хто хоче знати більше)
Логічні оператори у Scratch
- працюємо з підручником ст.141-144
- переглянемо навчальне відео
Діаграми та піктограми у Scratch
- працюємо з підручником ст.145-146
- реалізуємо сценарій гри з підручника
- переглянемо навчальне відео
(для тих хто хоче знати більше)
Логічні оператори у Scratch
- працюємо з підручником ст.141-144
- переглянемо навчальне відео
Діаграми та піктограми у Scratch
- працюємо з підручником cт.134-140
- переглянемо навчальне відео
- виконати завдання з відео
Прийняття рішень у Scratch
- переглянемо навчальне відео
- виконати завдання з відео
Прийняття рішень у Scratch
- працюємо з підручником ст.130-133
- переглянемо навчальне відео
- переглянемо навчальне відео
Використання змінних у Scratch
- працюємо з підручником ст.124-129
- переглянемо навчальне відео
Цикли в Scratch
- працюємо з підручником ст.120-123
- переглянемо навчальне відео
Практична робота
- відкриваємо підручник на ст.118
та реалізовуємо гру "Лабіринт" за інструкцією
Розділ " Датчики"
- працюємо з підручником ст. 114-120
- переглянемо навчальне відео
- повторимо правила техніки безпеки
- відкриваємо підручник на ст.118
та реалізовуємо гру "Лабіринт" за інструкцією
Розділ " Датчики"
- працюємо з підручником ст. 114-120
- переглянемо навчальне відео
- повторимо правила техніки безпеки
Тема №4 Алгоритми та програми (Scratch)
Власний блог та соціальні мережі
- працюємо з підручником ст.88-99
- створюємо власний блог
- характеристика соціальних мереж
Основи роботи мережі
- працюємо з підручником ст.82-87
- переглянемо навчальне відео №1
- переглянемо навчальне відео №2
- переглянемо навчальне відео №3
Тема №3 Спілкування On-line
Інтернет речей ( IoT )
- працюємо з підручником ст.74-81
- виконаємо On-line вправу
- переглянемо навчальне відео
- якщо хочеш знати більше
- створюємо власний блог
- характеристика соціальних мереж
Основи роботи мережі
- працюємо з підручником ст.82-87
- переглянемо навчальне відео №1
- переглянемо навчальне відео №2
- переглянемо навчальне відео №3
Тема №3 Спілкування On-line
Інтернет речей ( IoT )
- працюємо з підручником ст.74-81
- виконаємо On-line вправу
- переглянемо навчальне відео
- якщо хочеш знати більше
Веб-технології. Навчання в інтернеті
- працюємо з підручником ст.61-73
- переглянемо навчальне відео
- якщо хочеш знати більше
- корисні посилання
https://osvita.diia.gov.ua/
https://optima.school/
- переглянемо навчальне відео
- якщо хочеш знати більше
- корисні посилання
https://osvita.diia.gov.ua/
https://optima.school/
Cервіси мережі інтернет.
Електронне листування та його етикет.
- працюємо з підручником ст.47-60
- опрацювати матеріал за посиланням. (зробити міні-конспект)
- переглянемо навчальне відео
Електронне листування та його етикет.
- працюємо з підручником ст.47-60
- опрацювати матеріал за посиланням. (зробити міні-конспект)
- переглянемо навчальне відео
Програмне забезпечення П.К.
- працюємо з підручником ст. 41-46
- виконаємо On-line вправу
- переглянемо навчальне відео
- працюємо з підручником ст. 41-46
- виконаємо On-line вправу
- переглянемо навчальне відео
Апаратна та програмна складова І.С.
- працюємо з підручником ст.34-40
Тема №2 Інформаційні системи
- працюємо з підручником ст 22-26
Діаграми та графіки у презентаціях
- працюємо з підручником ст. 29-30
- виконаємо On-line вправу
- працюємо з підручником ст. 29-30
- виконаємо On-line вправу
-попрацюємо з підручником ст. 6-13
Правила поводження в кабінеті інформатики